TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Nämä yleiset toimitusehdot sisältävät Finnmask.fi-verkkokauppaa (Verkkopalvelua) koskevat toimitus- ja sopimusehdot.

Verkkokauppa on tarkoitettu yrityksille ja yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Finnmask.fi pitämä asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Tietoja ei luovuteta eteenpäin muille. Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Tilaus on sitova tilaajan saatua kirjallisen tilausvahvistuksen.

1 Palveluntarjoaja ja verkkokaupan ylläpitäjä

Finnmask-verkkokaupan ylläpitäjä on Arvotuotanto Ky (Palveluntarjoaja).

2 Palvelun käyttäjä

Palvelun käyttäjää kutsutaan Asiakkaaksi riippumatta siitä, rekisteröityykö Asiakas palveluun. Tilauksen yhteydessä vaadimme Asiakkaalta tietoja palvelun tilaamista varten. Nämä toimitusehdot koskevat kaikkia Asiakkaita, olivat ne yritys-, yhteisö- tai kuluttaja-asiakkaita. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin Rekisteriselosteessa.

3 Tuotteet, maksut ja hinnat

Tuotteen eri versioiden hinnat voivat olla erilaiset versiosta riippuen. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa hintoja vapaasti.

Tuotteiden nimet, pakkaukset ja pakkauskoot voivat muuttua tehtaalta saatavan tavaran mukaan. Tehdas pyritään säilyttämään samana kuin testattu tuote.

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

MyPos: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bancontakt, iDeal, iCard

Stripe: Visa, Mastercard, American Express

4 Toimitus, omistusoikeus ja vaaranvastuu

Tilaukset toimitetaan asiakkaan valitsemalla tavalla. Matkahuolto vie normaalisti noin 3 päivää lähettämisestä. Matkahuollon paketit lähtevät klo 11.30, joten tilaukset kannattaa tehdä ennen sitä.

Jos asiakkaalla on kiire, kannattaa valita Postin next day -palvelu, jolloin toimitus on usein perillä lähettämistä seuraavana työpäivänä.

Jos tuote on jälkitoimitettava, voit kysyä tarkempaa toimitusajankohtaa vastaamalla sähköpostilla saapuneeseen tilausvahvistukseen.

Toimitamme tuotelähetyksiä myös ulkomaille. Näissä tapauksissa postikuluista voidaan pyytää lisämaksu.

Tuotteiden omistusoikeus siirtyy Asiakkaalle heti maksun jälkeen. Tuotteen vaaranvastuu siirtyy Asiakkaalle, kun Asiakas on saanut tuotteen hallintaansa (esimerkiksi kuittaamalla sen postista).

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun, kuitenkin 5 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

5 Vaihto- ja palautus

Hygieniasyistä palautus on mahdollista vain alkuperäisissä avaamattomissa postituspaketeissa oleville avaamattomille ja käyttämättömille tuotteille. Palautusoikeus on voimassa 14 päivää. Asiakas vastaa toimituksesta ja palautuksesta koituvista postikuluista eikä jo maksettuja postituskuluja palauteta.

Virheellisestä toimituksesta, viallisesta tuotteesta tai mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, on asiakkaan tehtävä ilmoitus viipymättä vastaamalla sähköpostilla saapuneeseen tilausvahvistukseen.

6 Takuu ja virhevastuu

Palveluntarjoaja ei vastaa mahdollisista Palvelun, tuotteiden tai aineistojen virheellisyyksistä tai niistä johtuvista seurauksista. Palveluntarjoaja ei myöskään vastaa mistään välittömistä, eikä välillisistä vahingoista tai haitoista, jotka johtuvat esimerkiksi siitä, että Palvelu, tuote tai aineisto ei vastaa asiakkaan tarpeita tai tavoitteita.

Palveluntarjoaja ei vastaa sellaisesta virheestä, joka aiheutuu tietokoneohjelmiston puutteista tai tavasta käsitellä tuotteita, aineistoa tai palvelua.

Palveluntarjoajan vastuu tehdystä tilauksesta rajoittuu aina sopimuksen purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen suoritusten palauttamiseen.

7 Muutokset

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti. Käyttäjä hyväksyy palvelun kulloinkin voimassaolevat ehdot käyttäessään palvelua.